Teknik Servis

Firmamızın satış sonrası hizmetleri Teknik Hizmetler Departmanımızca organize edilmektedir.
Bu departmanımızın bünyesinde bulunan “Satış Sonrası Hizmetler” grubumuz müşterilerimize sağlanması gereken her türlü satış sonrası hizmet ve servis işlerinin  en yüksek standartta gerçekleştirilmesinden sorumludur.

Sizlere Hidrotek kalitesini kesintisiz yaşatmak için Devreye Alma, Bakım ve Onarım hizmetleri sunmaktayız.

Dalgıç Pompa Uygulamaları ve Montajı

Farklı marka ve ürün gruplarıyla hizmet veren HİDROTEK dalgıç pompa uygulamalarında mevcut kuyuya uygun dalgıç pompa tipini seçerek müşterilerinin bu konuda olan ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Geniş ürün yelpazesi, muhtemel bir uygulama için model sunmakta, dalgıç pompa problemlerine en uygun ve en ekonomik çözümleri getirmektedir.

HİDROTEK bu ürün yelpazesine ilave olarak özel durumlar veya çok özel çalışma koşulları için tasarlanmış özel ve farklı pompa sistemlerini de bünyesinde barındırmaktadır.

Temiz su dalgıç pompaları, elektrik kontrolu, kablolar, valfler, seviye elektrodları ve bağlantı elemanlarıyla bir bütün olarak kabul edilmelidir. Bu sistemin bütün elemanlarının kalitesi ve yeterliliği, sorunsuz bir işletim için şarttır. Bu nedenle firmamız, dalgıç pompa uygulamalarında, keşif, projelendirme, montaj, satış sonrası servisi ile bir bütün olarak hizmet veren,konusunda uzman servis elemanları aracılığıyla son kullanıcıya ulaşmaktadır. Firmamız garanti ve servis hizmetlerini sistemin bütünü için vermekte, verimli bir uzun dönemli çalışma sağlayabilmek için; pompa temini, kuyuya montaj ve uygulama sorumluluğunu bir bütün olarak değerlendirmektedir.

İşletmeye alma

Hidrotek ürünlerinin sorunsuz olarak çalışabilmesi için müşterilerimize işletmeye alma hizmeti sunmaktayız.

İşletmeye alma (commissioning), bir Hidrotek ürününün veya ürün grubunun, bağlı bulunduğu mekanik ve elektrik tesisatı sistemi içindeki işlevine (çalışmasına) başlamadan önce, firmamız tarafından yetkilendirilmiş bir  personel tarafından gerekli kontrollerinin yapılarak çevre ve çalışma koşullarının uygunluğunun saptanması, her türlü ayarların yapılarak ilk çalıştırılmasının sağlanması, işlevini düzgün bir şekilde yerine getirdiğinin görülmesi ve bunun işletmeye alma ve devir teslim formunun doldurularak ve müşteriyle karşılıklı olarak imzalanarak saptanması prosedürüdür. İşletmeye alma prosedürü tamamlanmış ürünlere o günden sonra verilecek her türlü hizmet “Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği”mize uygun olarak gerçekleştirilmektedir.

Bakım ve Onarım

İşletmeye alma prosedürü doğru olarak tamamlanmış ürünlerimize garanti süresince ve sonrasında her türlü satış sonrası hizmeti verilmektedir.

İşletmeye alma hizmetini gerçekleştirmiş olan kuruluşumuz, hizmet verdiği müşterisinin “Garanti ve Satış Sonrası Hizmetlerinden” sorumlu ve yetkili duruma gelmektedir. Dolayısıyla müşterilerimizin herhangi bir hizmet gereksinimi olduğunda, önce ürününü işletmeye almış olan kuruluşumuza başvurması gerekir. Birçok ürünümüzün kullanıldığı kapsamlı uygulamalarda, müşterilerimizle yaptığımız “Periyodik Servis Hizmeti Sözleşmesi” çok olumlu olmakta ve bu hizmet, müşterilerimize işletim emniyetinin sağlanmasının yanı sıra, önemli boyutlarda işletim ekonomisi de getirmektedir.

Satışı yapılan ürünlerimizin uygulama alanında nasıl yerleştirileceği, diğer tesisat ekipmanlarıyla nasıl ilişkilendirileceği, kullanılacak boru, armatür, bağlantı elemanı, elektrik kabloları vb. ekipmanın seçimi gibi konularda danışmanlık yapmak ve hatta bu ürünlerin tesisat montajı yapılırken başında durarak bir nevi kontrolörlük yapmak süpervizörlük hizmetinin kapsamını oluşturmaktadır.

Back To Top